Search

Savjetovalište za djecu i mlade i mjere popuštanja!

Savjetovalište za djecu i mlade Službe za mentalno zdravlje NZJZ-SDŽ ponovno je dostupno za direktni oblik savjetovanja!
Djeci i mladima kao i njihovim roditeljima i u novo nastalim okolnostima kroz mjere popuštanja i nadalje je moguće koristiti usluge savjetodavnog rada;  intervencija na daljinu:

1.    E-savjetovalište:  Pitaj! Ne skitaj?         www.esavjetovalište.com
2.    Aplikacija za mentalno zdravlje NZJZ-SDŽ
3.    Telefonsko savjetovanje: 021 599 696 ; 021 566 215

 

Mentalno zdravlje djece i mladih je izuzetno važno u sadašnjoj situaciji koja je post krizna  u kojoj mogu najosjetljivije skupine biti preplavljeni neugodnim emocijama  jer treba tek naučiti živjeti s koranavirusom. Ne treba se praviti da nas sve ovo ne dotiče, već treba pokušati normalizirati osjećaje u ovoj postkriznoj situaciji ali i funkcionirati. Post krizno razdoblje je stresno i dalje je prožeto sa puno neizvjesnosti no i razdoblje koje slijedi biti će puno životnih izazova koje traži psihičku otpornost ali i adaptaciju na „novu normalnost“. Daljnja psihološka podrška potrebna je zato i roditeljima i djeci! Potražite savjet!

Djelatnici Savjetovališta za djecu i mlade

Share on social media

Facebook
Twitter
LinkedIn
Privacy overview

Essential cookies

These cookies enable interaction with the service or website so you can access basic features to provide that service. They relate to the requested service, such as the session identifier of the current visit. They do not store information that can identify the user.

Statistical cookies

These cookies enable the collection of data in an aggregated form without identifying the user. They are used to track user behavior on the website for market research and analytics purposes. These insights enable the website to improve content and develop better features that enhance the user experience.

Marketing cookies

These cookies allow the collection of information about user habits and behavior on the website for displaying relevant advertisements to the user tailored to their interests. They can also be used to measure the effectiveness of campaigns.