Search

Svjetski dan srca 2025.

Dana 29. rujna svake godine obilježava se Svjetski dan srca, koji predstavlja globalnu kampanju podizanja svijesti o zdravlju srca, a kojeg je uspostavila 1990. Svjetska federacija za srce (engl. World Heart Federation). Obilježavanje ovog dana koristimo kao priliku za ujedinjenje u zajedničkoj misiji: podizanju svijesti, poticanju na djelovanje i posvećivanju zdravlju srca.

Jedna od pet osoba na globalnoj razini umrijet će prijevremeno od kardiovaskularnih bolesti (KVB), a čak 80 % smrti uzrokovanih KVB-om moglo bi se spriječiti osiguravanjem boljeg pristupa pravovremenoj zdravstvenoj skrbi, ali i ranom prevencijom, probirima na određene zdravstvene rizike te donošenjem zdravih odluka na osobnoj razini (tjelesna aktivnost i raznovrsna prehrana).

Tema ovogodišnjeg obilježavanja Svjetskog dana srca je „Ne propusti niti jedan otkucaj!“ (eng. Don’t Miss a Beat).

Nastavni zavod za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije prigodno će obilježiti Svjetski dan srca 2025. održavanjem javnozdravstvenih aktivnosti  u Splitu, na otoku Braču i u Sinju.

Više informacija o planiranim aktivnostima možete dobiti na poveznici:  https://nzjz-split.hr/svjetski-dan-srca-2025-split-brac-sinj/

Služba za epidemiologiju NZJZ SDŽ

Share on social media

Facebook
Twitter
LinkedIn
Privacy overview

Essential cookies

These cookies enable interaction with the service or website so you can access basic features to provide that service. They relate to the requested service, such as the session identifier of the current visit. They do not store information that can identify the user.

Statistical cookies

These cookies enable the collection of data in an aggregated form without identifying the user. They are used to track user behavior on the website for market research and analytics purposes. These insights enable the website to improve content and develop better features that enhance the user experience.

Marketing cookies

These cookies allow the collection of information about user habits and behavior on the website for displaying relevant advertisements to the user tailored to their interests. They can also be used to measure the effectiveness of campaigns.