Search

Healthtech Adria Meetup #3

🚀 Otvorene su prijave za treće izdanje Healthtech Adria Meetupa!

Dođite na inspirativno predavanje o zaštiti i upravljanju zdravstvenim podatcima! Otkrijte kako učinkovito upravljati informacijama, istražite izazove usklađivanja s regulatornim zahtjevima, te saznajte sve o rizicima neusklađenosti i načinima kako ih izbjeći. Svi inovatori u zdravstvu znaju koliko je ova tema važna, a ovo je izvrsna prilika za poduzetnike i istraživače da se povežu, razmijene ideje i prodube svoje znanje. Ne propustite ovu priliku za učenje i networking!

👨‍💻 Predavač na nadolazećem Meetupu je dr. sc. Jovan Stevovic – savjetnik za startupe u kontekstu zaštite i sigurnosti zdravstvenih podataka te direktor poduzeća Chino.io, koji će nakon prezentacije sudjelovati u intervju.

🎤 Intervju će voditi sociologinja Maja Čurković, voditeljica istraživanja i razvoja u NetHubu i stručnjakinja u području istraživanja korisničkih potreba.

🕕 Kada? 10. srpnja 2024. u 18:00 sati.
📍 Gdje? U prostorijama Centra za kliničke vještine na Medicinskom fakultetu u Splitu, Šoltanska 2A (zgrada B, etaža -1).

Sudjelovanje na trećem izdanju Healthtech Adria Meetupa besplatno je, ali prijave su obvezne. Prijavite se jednostavno putem linka

https://lnkd.in/dAhFCaWg

Požurite! Broj mjesta je ograničen.

Share on social media

Facebook
Twitter
LinkedIn
Privacy overview

Essential cookies

These cookies enable interaction with the service or website so you can access basic features to provide that service. They relate to the requested service, such as the session identifier of the current visit. They do not store information that can identify the user.

Statistical cookies

These cookies enable the collection of data in an aggregated form without identifying the user. They are used to track user behavior on the website for market research and analytics purposes. These insights enable the website to improve content and develop better features that enhance the user experience.

Marketing cookies

These cookies allow the collection of information about user habits and behavior on the website for displaying relevant advertisements to the user tailored to their interests. They can also be used to measure the effectiveness of campaigns.