Search

Listopad – mjesec borbe protiv raka dojke

Listopad je mjesec posvećen borbi protiv raka dojke. Tijekom ovog mjeseca organiziraju se brojne javnozdravstvene aktivnosti kojima se želi ukazati na važnost ranog otkrivanja raka dojke i redovitih preventivnih pregleda, kao i pružiti potpora svim oboljelima. Ujedno predstavlja i podsjetnik kako je važno preuzeti odgovornost i pravodobno se brinuti o svom zdravlju.

Dan ružičaste vrpce koji se ove godine obilježava 18. listopada poziva nas da taj dan nosimo ružičastu odjeću ili modne dodatke (Wear It Pink 2024) kako bi iskazali svoju potporu, solidarnost i predanost borbi protiv raka dojke na globalnoj razini.

Nacionalni  program ranog otkrivanja raka dojke, pokrenut u Republici Hrvatskoj 2006., ima za cilj smanjiti smrtnost od raka dojke, otkriti rak u početnom stadiju u što većem postotku i poboljšati kvalitetu života oboljelih od raka dojke. Više o provedbi Nacionalnog programa ranog otkrivanja raka dojke u Republici Hrvatskoj možete saznati na poveznici:  

https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-prevencija-nezaraznih-bolesti/mjesec-borbe-protiv-raka-dojke

Služba za epidemiologiju NZJZ SDŽ

Share on social media

Facebook
Twitter
LinkedIn
Privacy overview

Essential cookies

These cookies enable interaction with the service or website so you can access basic features to provide that service. They relate to the requested service, such as the session identifier of the current visit. They do not store information that can identify the user.

Statistical cookies

These cookies enable the collection of data in an aggregated form without identifying the user. They are used to track user behavior on the website for market research and analytics purposes. These insights enable the website to improve content and develop better features that enhance the user experience.

Marketing cookies

These cookies allow the collection of information about user habits and behavior on the website for displaying relevant advertisements to the user tailored to their interests. They can also be used to measure the effectiveness of campaigns.