Search

Movember 2024.

Svake godine mjesec studeni obilježava se kao mjesec posvećen zdravlju muškaraca, a poznatiji je pod nazivom  Movember. Tijekom ovog mjeseca promovira se tjelesno i mentalno zdravlje muškaraca, s naglaskom na specifične teme: rak prostate, rak testisa, izazove mentalnog zdravlja i prevenciju suicida. Movember predstavlja platformu za otvoreni razgovor o muškom zdravlju, potpori za oboljele, kao i poduzimanje proaktivnih koraka prema zdravijem i sretnijem životu. Pritom se nastoji suzbiti stigma koja često prati „muške bolesti“, te se promovira rano otkrivanje, dijagnosticiranje i liječenje.

Javnozdravstvena kampanja je počela 2003. u Australiji, kad je skupina prijatelja odlučila pustiti brkove kako bi zaintrigirala javnost i ukazala na rak prostate i depresiju kod muškaraca. Iz toga se razvio globalni pokret s milijunima sudionika i pristalica. Tijekom Movember-a prikupljaju se financijska sredstva kako bi se realizirali brojni projekti i inicijative za zdravlje muškaraca, a studeni je tako postao simbol solidarnosti i svjesnosti o muškom zdravlju. Također je potaknuo muškarce da preuzmu odgovornost za svoju dobrobit i svoje zdravlje.

Služba za epidemiologiju NZJZ SDŽ

Share on social media

Facebook
Twitter
LinkedIn
Privacy overview

Essential cookies

These cookies enable interaction with the service or website so you can access basic features to provide that service. They relate to the requested service, such as the session identifier of the current visit. They do not store information that can identify the user.

Statistical cookies

These cookies enable the collection of data in an aggregated form without identifying the user. They are used to track user behavior on the website for market research and analytics purposes. These insights enable the website to improve content and develop better features that enhance the user experience.

Marketing cookies

These cookies allow the collection of information about user habits and behavior on the website for displaying relevant advertisements to the user tailored to their interests. They can also be used to measure the effectiveness of campaigns.