Search

Spasimo živote djece u prometu!

Odjel za epidemiologiju i prevenciju ozljeda naše Službe u suradnji s Odjelom za prevenciju PU SD i  OŠ Bijaći iz Kaštel Novog proveo je u travnju ove godine projekt „Spasimo živote djece u prometu“. Projekt je proveden u sklopu obilježavanja Petog UN tjedna sigurnosti na cestama (Fifth UN Global Road Safety Week).

U projektu „Spasimo živote djece u prometu“ sudjelovali su svi treći razredi OŠ Bijaći s učiteljicama Katjom Bašić, Jadrankom Bralić i Ivanom Peran te učiteljem Mariom Radunićem uz potporu ravnateljice Jadranke Šošić, prof. i pedagoginje Anamarije Botić. Nakon interaktivnih predavanja koje su proveli mr. Ivana Bočina, dr. med., spec. javnog zdravstva iz Odjela za epidemiologiju i prevenciju ozljeda, te djelatnici PU SD Jasmin Hasukić i Maja Tokić, vrijedni trećaši izradili su plakate sa svojim porukama vozačima.

U skladu s ovogodišnjim geslom obilježavanja Petog tjedna cestovne sigurnosti „Spasimo živote: Progovorimo“ iskoristili smo priliku kako bi djeca poručila svima da su njihovi životi i zdravlje važni, te da promjenom ponašanja svakog pojedinca možemo doprinijeti sigurnosti na cestama uz puno strpljenja, obazrivosti i razumijevanja za sve sudionike u prometu.

 

 

Share on social media

Facebook
Twitter
LinkedIn
Privacy overview

Essential cookies

These cookies enable interaction with the service or website so you can access basic features to provide that service. They relate to the requested service, such as the session identifier of the current visit. They do not store information that can identify the user.

Statistical cookies

These cookies enable the collection of data in an aggregated form without identifying the user. They are used to track user behavior on the website for market research and analytics purposes. These insights enable the website to improve content and develop better features that enhance the user experience.

Marketing cookies

These cookies allow the collection of information about user habits and behavior on the website for displaying relevant advertisements to the user tailored to their interests. They can also be used to measure the effectiveness of campaigns.