Search

„Boje su u nama“

Nastavni zavod za javno zdravstvo SDŽ sudjelovao je na Festivalu znanosti 2019. s radionicom “Boje su u nama“.

Naša vlastita percepcija boja i uloga boja u svijetu koji nas okružuje bile su središnja tema radionica „Boje su u nama“ ovogodišnjeg Festivala znanosti. Ove radionice organizirane su kao zajednička aktivnost Nastavnog zavoda za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije i Osnovne škole Manuš u Splitu. Ciljna skupina su bila djeca dobi 8-9 godina, njih ukupno 80-tak, koja su sudjelovala u tri radionice u kojima se analizirala važnost boja u svakodnevnom životu, a posebice u dijelu nastavnog programa kojeg su sastavni dio. Na zabavan način, kao igra u kojoj su djeca aktivno i rado sudjelovala, točkice različitih boja koje formiraju određene brojeve (Ishihara test) poslužile su za testiranje djece na sposobnost razlikovanja boja. Pravovremeno uočavanje poteškoća u razlikovanju boja omogućuje odgovarajući pristup djetetu, kako u školi, tako i pri profesionalnoj orijentaciji. Fotografije prikazuju samo dio vesele atmosfere jedne od radionica aktivnosti „Boje su u nama“.

 

 

Share on social media

Facebook
Twitter
LinkedIn
Privacy overview

Essential cookies

These cookies enable interaction with the service or website so you can access basic features to provide that service. They relate to the requested service, such as the session identifier of the current visit. They do not store information that can identify the user.

Statistical cookies

These cookies enable the collection of data in an aggregated form without identifying the user. They are used to track user behavior on the website for market research and analytics purposes. These insights enable the website to improve content and develop better features that enhance the user experience.

Marketing cookies

These cookies allow the collection of information about user habits and behavior on the website for displaying relevant advertisements to the user tailored to their interests. They can also be used to measure the effectiveness of campaigns.