Search

„Boje su u nama“

Nastavni zavod za javno zdravstvo SDŽ sudjelovao je na Festivalu znanosti 2019. s radionicom “Boje su u nama“.

Naša vlastita percepcija boja i uloga boja u svijetu koji nas okružuje bile su središnja tema radionica „Boje su u nama“ ovogodišnjeg Festivala znanosti. Ove radionice organizirane su kao zajednička aktivnost Nastavnog zavoda za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije i Osnovne škole Manuš u Splitu. Ciljna skupina su bila djeca dobi 8-9 godina, njih ukupno 80-tak, koja su sudjelovala u tri radionice u kojima se analizirala važnost boja u svakodnevnom životu, a posebice u dijelu nastavnog programa kojeg su sastavni dio. Na zabavan način, kao igra u kojoj su djeca aktivno i rado sudjelovala, točkice različitih boja koje formiraju određene brojeve (Ishihara test) poslužile su za testiranje djece na sposobnost razlikovanja boja. Pravovremeno uočavanje poteškoća u razlikovanju boja omogućuje odgovarajući pristup djetetu, kako u školi, tako i pri profesionalnoj orijentaciji. Fotografije prikazuju samo dio vesele atmosfere jedne od radionica aktivnosti „Boje su u nama“.

 

 

Podijeli na društvenim mrežama

Facebook
Twitter
LinkedIn
Logo ustanove

NASTAVNI ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO SPLITSKO-DALMATINSKE ŽUPANIJE

Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.