Search

Dani svjesnosti o zatajenju srca / Dan hipertenzije 2018.

Nastavni zavod za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije u suradnji s Kliničkim bolničkim centrom Split organizira besplatno zdravstveno savjetovanje povodom obilježavanja „Dana svjesnosti o zatajenju srca 2018“ (Heart failure awareness day) i „Dana hipertenzije.“

Zatajivanje srca predstavlja značajan javnozdravstveni problem te ga je nužno pravovremeno dijagnosticirati i optimalno liječiti, dok je hipertenzija jedan od najznačajnijih rizičnih faktora mnogih bolesti, a tako i zatajivanja srca.

Zainteresirani građani će moći od 9. do 11. svibnja 2018. (srijeda – petak) od 09.00-12.00 sati, u Savjetovalištu za prevenciju nezaraznih bolesti (Vukovarska 46, Split, nova zgrada epidemiologije, 1. kat) obaviti zdravstveno savjetovanje kod liječnika Savjetovališta, kao i kod doc. dr. sc. Duške Glavaš (spec. kardiologije, predsjednik Radne skupine za zatajivanje srca Hrvatskog Kardiološkog društva, Klinika za bolesti srca i krvnih žila KBC Split), uz pomoć studenata Medicinskog Fakulteta u Splitu. Pozivaju se svi zainteresirani građani da se odazovu ovoj hvale vrijednoj akciji.

Napomena: poželjno je zapisati se putem telefona Savjetovališta za prevenciju nezaraznih bolesti, 021/401-112 u svrhu izbjegavanja nepotrebnog čekanja.

Share on social media

Facebook
Twitter
LinkedIn
Privacy overview

Essential cookies

These cookies enable interaction with the service or website so you can access basic features to provide that service. They relate to the requested service, such as the session identifier of the current visit. They do not store information that can identify the user.

Statistical cookies

These cookies enable the collection of data in an aggregated form without identifying the user. They are used to track user behavior on the website for market research and analytics purposes. These insights enable the website to improve content and develop better features that enhance the user experience.

Marketing cookies

These cookies allow the collection of information about user habits and behavior on the website for displaying relevant advertisements to the user tailored to their interests. They can also be used to measure the effectiveness of campaigns.