Search

Održana 10. grupa polaznika Škole nepušenja

Škola nepušenja NZJZ SDŽ

Od 18. do 22. listopada 2021. godine održana je 10. grupa polaznika Škole nepušenja. „Petodnevni program odvikavanja od pušenja“ završilo je ukupno osam polaznika, 7 žena i jedan muškarac. Prosječna životna dob polaznika bila je 49 godina. Najmlađa polaznica  imala je 29 godina, a najstarija 64 godine.

Četvero polaznika je prestalo pušiti tijekom „Petodnevnog programa odvikavanja od pušenja“, dok su ostali to odlučili napraviti tijekom održavanja prve grupe pomoći i podrške.

Svi su se polaznici aktivno uključili u rad grupe pa se grupna dinamika počela vrlo brzo razvijati od prvog dana održavanja škole. Polaznici su sve aspekte Škole nepušenja vrednovani vrlo visokim ocjenama, kako one vezani uz program i organizaciju škole te rad predavača, tako i one vezane uz grupnu dinamiku.

Neki od komentara polaznika su: „Sve je odlično.“; „Vrlo korisno i motivirajuće!“; „Psihologica je jako draga i strpljiv, očigledno joj je stalo da našeg uspjeha u ovom „teškom“ procesu. Hvala!“; „Hvala profesorici Katarini na svemu. Možda bi Školu nepušenja trebalo produžiti dva do tri tjedna u vidu dnevne bolnice.“

Katarina Čolak Jurić, prof. psiholog

Suradnik u Službi za mentalno zdravlje

Voditeljica Škole nepušenja

Privacy overview

Essential cookies

These cookies enable interaction with the service or website so you can access basic features to provide that service. They relate to the requested service, such as the session identifier of the current visit. They do not store information that can identify the user.

Statistical cookies

These cookies enable the collection of data in an aggregated form without identifying the user. They are used to track user behavior on the website for market research and analytics purposes. These insights enable the website to improve content and develop better features that enhance the user experience.

Marketing cookies

These cookies allow the collection of information about user habits and behavior on the website for displaying relevant advertisements to the user tailored to their interests. They can also be used to measure the effectiveness of campaigns.