Search

Treći splitski kardiološki đir

U organizaciji Sveučilišnog odjela zdravstvenih studija sveučilišta u Splitu te Udruge za prevenciju srčano-žilnih bolesti Splitski kardiološki đir na Medicinskom fakultetu u Splitu održan je dana 14. i 15. rujna 2018. „Treći splitski kardiološki đir: Abeceda preventivne kardiologije“. Istaknuti stručnjaci iz Splita, Zagreba, Rijeke i Osijeka prikazali su najnovija saznanja iz područja primarne, sekundarne i tercijarne prevencije srčano-žilnih bolesti, najčešćeg uzroka smrti i pobolijevanja u razvijenim zemljama svijeta.

Tijekom prvog dana održavanja Trećeg splitskog kardiološkog đira predstavljene su teme iz područja primarne prevencije srčano-žilnih bolesti, s naglaskom na tjelesnu aktivnost i uravnoteženu prehranu kao važne sastavnice zdravog životnog stila. Također je osobita pozornost posvećena i zdravstvenim temama povezanim sa sportom. Drugog dana predstavljene su teme iz područja sekundarne i tercijarne prevencije srčano-žilnih bolesti, dok je na samom početku o „Epidemiologiji srčano-žilnih bolesti u Republici Hrvatskoj i Splitsko-dalmatinskoj županiji“ izlagala Majda Gotovac, dr. med., spec. epidemiologije, voditeljica Odjela za epidemiologiju i prevenciju bolesti srca i krvnih žila Službe za epidemiologiju i prevenciju nezaraznih bolesti NZJZ SDŽ-a.
Stručni skup bio je izuzetno dobro posjećen zbog mnoštva iznesenih novih spoznaja i zanimljivosti o kojima se raspravljalo na svim razinama. Sudionici su izrazili želju za ponovnim susretom na Četvrtom splitskom kardiološkom điru 2019. godine.

Service for Epidemiology and Prevention of Noncommunicable Diseases

Program

 

Share on social media

Facebook
Twitter
LinkedIn
Privacy overview

Essential cookies

These cookies enable interaction with the service or website so you can access basic features to provide that service. They relate to the requested service, such as the session identifier of the current visit. They do not store information that can identify the user.

Statistical cookies

These cookies enable the collection of data in an aggregated form without identifying the user. They are used to track user behavior on the website for market research and analytics purposes. These insights enable the website to improve content and develop better features that enhance the user experience.

Marketing cookies

These cookies allow the collection of information about user habits and behavior on the website for displaying relevant advertisements to the user tailored to their interests. They can also be used to measure the effectiveness of campaigns.