Search

U Splitu obilježen Dan crvenih haljina 2020. godine

Povodom obilježavanja Dana crvenih haljina 7. veljače 2020. godine na splitskoj Rivi održana je javnozdravstvena akcija u organizaciji Nastavni zavod za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije i Klinike za neurologiju Kliničkog bolničkog centra Split.

Cilj akcije je bio ukazati na potrebu osvješćivanja javnosti o specifičnostima moždanog udara kod žena, skrenuti pozornost na pogubne posljedice zanemarivanja simptoma i na potrebu mijenjanja loših životnih navika. U obilježavanju Dana crvenih haljina uz djelatnike Nastavnog zavoda za javno zdravstvo SDŽ sudjelovali su i djelatnici Klinike za neurologiju Kliničkog bolničkog centra Split te studentice Sveučilišnog odjela zdravstvenih studija. Zainteresiranim građanima mjerio se krvni tlak, razina šećera u krvi, te su se dijelili zdravstveni savjeti i besplatni edukativni materijali. Ovu hvale vrijednu akciju podržao je veliki broj naših sugrađana.

Majda Gotovac, dr. med., spec. epidemiologije
Service for Epidemiology and Prevention of Noncommunicable Diseases
Nastavni zavod za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije

Share on social media

Facebook
Twitter
LinkedIn
Privacy overview

Essential cookies

These cookies enable interaction with the service or website so you can access basic features to provide that service. They relate to the requested service, such as the session identifier of the current visit. They do not store information that can identify the user.

Statistical cookies

These cookies enable the collection of data in an aggregated form without identifying the user. They are used to track user behavior on the website for market research and analytics purposes. These insights enable the website to improve content and develop better features that enhance the user experience.

Marketing cookies

These cookies allow the collection of information about user habits and behavior on the website for displaying relevant advertisements to the user tailored to their interests. They can also be used to measure the effectiveness of campaigns.