Search

U Splitu obilježen Dan crvenih haljina 2020. godine

Povodom obilježavanja Dana crvenih haljina 7. veljače 2020. godine na splitskoj Rivi održana je javnozdravstvena akcija u organizaciji Nastavni zavod za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije i Klinike za neurologiju Kliničkog bolničkog centra Split.

Cilj akcije je bio ukazati na potrebu osvješćivanja javnosti o specifičnostima moždanog udara kod žena, skrenuti pozornost na pogubne posljedice zanemarivanja simptoma i na potrebu mijenjanja loših životnih navika. U obilježavanju Dana crvenih haljina uz djelatnike Nastavnog zavoda za javno zdravstvo SDŽ sudjelovali su i djelatnici Klinike za neurologiju Kliničkog bolničkog centra Split te studentice Sveučilišnog odjela zdravstvenih studija. Zainteresiranim građanima mjerio se krvni tlak, razina šećera u krvi, te su se dijelili zdravstveni savjeti i besplatni edukativni materijali. Ovu hvale vrijednu akciju podržao je veliki broj naših sugrađana.

Majda Gotovac, dr. med., spec. epidemiologije
Služba za epidemiologiju i prevenciju nezaraznih bolesti
Nastavni zavod za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije

Podijeli na društvenim mrežama

Facebook
Twitter
LinkedIn
Logo ustanove

NASTAVNI ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO SPLITSKO-DALMATINSKE ŽUPANIJE

Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.