Search

Mjesec borbe protiv ovisnosti 15. 11. – 15. 12. 2025.

Mjesec borbe protiv ovisnosti u Republici Hrvatskoj svake se godine obilježava u razdoblju 15. studenog – 15. prosinca. Cilj je obilježavanja osvijestiti javnost o problemu ovisnosti te potaknuti provedbu aktivnosti kojima se unaprjeđuje i štiti zdravlje, a također i djeluje na  smanjivanje potražnje i dostupnosti ilegalnih sredstava ovisnosti, kao i smanjivanje zdravstvenih i društvenih rizika povezanih s ovisnostima i ponašajnim ovisnostima.

Povećana prevalencija uporabe droga (osobito kanabisa i stimulansa među mladima u Hrvatskoj), kao i velika dostupnost raznolikih droga zabrinjava na svim razinama društva i predstavlja veliku javnozdravstvenu prijetnju. Stoga je nužno što hitnije provoditi široke aktivnosti na lokalnoj, regionalnoj i nacionalnoj razini kojima se promiču zdravi stilovi života, podiže svijest javnosti o štetnosti i posljedicama ovisnosti te osnažuje odgojna uloga roditelja u prevenciji ovisnosti.

Članak priredila:

Prim. mr. Ivana Bočina, dr. med., spec. javnog zdravstva

Služba za epidemiologiju NZJZ SDŽ

Podijeli na društvenim mrežama

Facebook
Twitter
LinkedIn
Logo ustanove

NASTAVNI ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO SPLITSKO-DALMATINSKE ŽUPANIJE

Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.