Search

Dani zdravlja na Higijenskom

NZJZ SDŽ sa zadovoljstvom Vas poziva da svojom nazočnošću uveličate već tradicionalnu javnozdravstvenu manifestaciju “Dani zdravlja na Higijenskom”, koja će se kao dio službenog programa obilježavanja blagdana Sv. Dujma, održati u razdoblju 2. – 4. svibnja 2018., u dvorištu središnje zgrade Zavoda.

Svaki dan 2.-4. svibnja u trajanju od 9-12 sati na spomenutoj lokaciji svi zainteresirani građani mogu dobiti besplatno savjetovanje o brojnim zdravstvenim temama te edukativno promidžbene materijale, uz provjeru svog zdravstvenog statusa (mjerenje tlaka i šećera u krvi te indeksa tjelesne mase).

U planu je i predstavljanje javnozdravstvenih programa koje provodi naša ustanova: Nacionalni preventivni programi za rak dojke, rak debelog crijeva i rak vrata maternice, Nacionalni program Živjeti zdravo, Škola nepušenja, program Zubna putovnica, rad savjetovališta (za spolno i krvlju prenosive bolesti, za reproduktivno zdravlje, za kronične nezarazne bolesti i sl.).

Predstavit će se i primjeri dobre prakse u proizvodnji izvornih i ekoloških proizvoda našeg podneblja.

 

Podijeli na društvenim mrežama

Facebook
Twitter
LinkedIn
Logo ustanove

NASTAVNI ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO SPLITSKO-DALMATINSKE ŽUPANIJE

Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.