Search

Gerontološka radionica „Važnost provođenja općih i specifičnih mjera u prevenciji respiratornih infekcija“

U petak 15. studenog 2024. godine održana je gerontološka radionica u Udruzi Sv. Jeronim u Kaštel Gomilici na temu „Važnost provođenja općih i specifičnih mjera u prevenciji respiratornih infekcija“.

Infekcije dišnih putova češće se javljaju u hladnijim godišnjim razdobljima kada ljudi duže borave u zatvorenim, slabo provjetravanim prostorima pa su više izloženi kapljicama i virusima drugih osoba. Osobito mogu biti opasne za osobe starije životne dobi i osobe s kroničnim bolestima koje su u većem riziku od komplikacija i težih ishoda bolesti. Za zaštitu od nekih respiratornih uzročnika koji uzrokuju težu bolest, poput virusa gripe i pneumokoka, postoje učinkovita cjepiva.

Najbolja mjera prevencije je cijepljenje. Međutim, važno je provoditi i opće mjere poput redovite higijene ruku, izbjegavanja okupljanja u prenapučenim prostorijama, provjetravanja prostorija. 

Nakon održanog predavanja razvila se zanimljiva i korisna rasprava o provođenju specifičnih i općih mjera prevencije starijih osoba, korisnika dnevnog boravka.

Podijeli na društvenim mrežama

Facebook
Twitter
LinkedIn
Logo ustanove

NASTAVNI ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO SPLITSKO-DALMATINSKE ŽUPANIJE

Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.