Search

Međunarodni dan nenasilja, 2.10.2020.

Rečenica Mahatme Gandhija „Sila je oružje slabih; nenasilje je oružje jakih.“, na čiji se rođendan obilježava Međunarodni dan nenasilja, odlično opisuje njegovu viziju borbe protiv nepravde u svijetu. Doista, nenasiljem odgovoriti na nasilje može samo snažna osoba. Neki od predloženih oblika nenasilja u borbi protiv nepravde su blokade, zatim prosvjedi i štrajkovi te odbijanje sudjelovanja u različitim aktivnostima.

Ako navedeno spustimo s društvene razine na odnose u svakodnevnici, onda se savjetuje blagost umjesto vikanja, trud oko razumijevanja osobe umjesto optuživanja i razgovor umjesto šutnje i prekidanja odnosa.
Hvalevrijedna kampanja #RandomActsOfKindness na današnji dan poprima puno značenje. Radi se o malim znacima pažnje prema neznancima, tako da jedni druge podsjećamo kako ima dobra u svijetu, iako ono lakše prođe neopaženo. Pregledajte malo objave „#RadnomActsOfKindness“ na društvenim mrežama i inspirirajte se sitnicama kojima nekome možete uljepšati dan. Možda čovjek čovjeku ipak nije vuk.

Stručni suradnik u Službi za mentalno zdravlje
Mirjam Juginović, mag. psych.

Podijeli na društvenim mrežama

Facebook
Twitter
LinkedIn
Logo ustanove

NASTAVNI ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO SPLITSKO-DALMATINSKE ŽUPANIJE

Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.