Search

Međunarodni dan tjelesne aktivnosti - Dan kretanja za zdravlje

U subotu 13. svibnja obilježava se „Međunarodni dan tjelesne aktivnosti – Dan kretanja za zdravlje“ te će se taj dan u Solinu u Parku na Širini s početkom u 09:00 sati održati aktivnosti Hodanjem do zdravlja i Volonteri u parku koje se provode u sklopu projekta Živjeti zdravo Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.
 
Ove godine kroz aktivnost se želi pružiti potpora Institutu za gastroenterološke tumore (IGET), koji je osnovan kao udruga struke i pacijenata kako bi promovirao dijalog o malignim bolestima gastrointestinalnog sustava koje su izlječive ako se nađu na vrijeme.
 
Pozivaju se svi sudionici da hodaju sa StepApp® besplatnom aplikacijom za brojanje koraka koja podiže svijest o karcinomima probavnog sustava diljem Europe. Također, imajte na umu da se sakupljanjem koraka doniraju sredstva za borbu protiv raka – stoga se dobro pripremite i hodajte što više!
 
Preuzmite StepApp® besplatnu aplikaciju za brojanje koraka na www.iget.hr stranici putem Trgovine play ili App store
 
U slučaju kiše, događaj se odgađa.
Logo ustanove

NASTAVNI ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO SPLITSKO-DALMATINSKE ŽUPANIJE

Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.