Search

Najava 2. međuškolskog turnira u javnozdravstvenom projektu „Oko stola“

U petak 28. 04. 2023. godine u 10 sati održat će se 2. međuškolski turnir na županijskoj razini na kojem će sudjelovati učenici i djelatnici iz deset srednjih škola Splitsko-dalmatinske županije.

Nositelj ovog javnozdravstvenog projekta je Služba za mentalno zdravlje NZJZ SDŽ, a cilj projekta je osvještavanje mladih o poveznici prehrambenih navika i emocija što utječe i na njihovo mentalno zdravlje te može dovesti i do poremećaja prehrane. Školski turniri su započeli u ožujku, a predstavnike škola mentore i učenike očekuje završno događanje u petak u prostorijama Glazbene škole u Makarskoj. Domaćini samog turnira su prošlogodišnji pobjednici  iz Srednje škole fra Andrije Kačića Miošića, a hranu će pripremiti i poslužiti učenici Srednje strukovne škole Makarska. Edukacija proaktivnim pristupom uz pomoć osmišljenih, izrađenih i vrednovanih alata koji će se koristi i u petak na 2. međuškolskom turniru, trebala bi doprinijeti i zdravijem stilu života mladih te okupiti sve dionike ovog zanimljivog i hvalevrijednog projekta „Oko stola“.

Logo ustanove

NASTAVNI ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO SPLITSKO-DALMATINSKE ŽUPANIJE

Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.