Search

Najava 3. međuškolskog turnira „Oko stola“

3. međuškolski turnir u javnozdravstvenom projektu „Oko stola“ održat će se u petak 26. travnja 2024., u 9:30 u Srednjoj strukovnoj školi bana Josipa Jelačića Sinj. Međuškolski turnir je završnica projektnih aktivnosti u kojima su učenici drugih razreda 10 srednjih škola s područja Splitsko-dalmatinske županije proaktivnim pristupom osvještavali povezanost između emocionalnih stanja i prehrambenih navika. Ove je godine u aktivnosti uvrštena i e-igra Na perun (https://eigranaperunokostola.com/) koja je doprinijela dostupnosti alata.

Na međuškolskom turniru natjecat će se po dva para predstavnika škola sudionica, a nakon samog turnira i proglašenja pobjednika, sudionici će se okupiti „oko stola“ u kušanju jela iz kuharice za mlade „U mom pjatu“ (https://nzjz-split.hr/wp-content/uploads/2021/07/kuharica_hr.pdf), a koja će pripremiti učenici s mentorima iz smjera kuharstva škole domaćina.

Mirela Grbić i Mirjam Juginović, stručne suradnice pri Službi za mentalno zdravlje Nastavnog zavoda za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije

Logo ustanove

NASTAVNI ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO SPLITSKO-DALMATINSKE ŽUPANIJE

Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.