Search

Održani 2. hrvatski epidemiološki dani

U organizaciji Hrvatskog epidemiološkog društva HLZ-a i Nastavnog zavoda za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije, u razdoblju 16. – 18. svibnja 2024. u Supetru na otoku Braču (Hotelsko naselje Waterman Svpetrvs Resort) održan je Tečaj  trajnog medicinskog usavršavanja 1. kategorije s međunarodnim sudjelovanjem „2. hrvatski epidemiološki dani – Moderna epidemiologija; postojeća znanja i nove perspektive“.

Tečaj je okupio brojne stručnjake i znanstvenike iz područja epidemiologije, mikrobiologije,  javnog zdravstva, školske medicine, obiteljske medicine  te niza srodnih medicinskih struka, uz pozvane domaće i strane predavače. Teme tečaja bile su raznovrsne, a osim pozvanih predavanja održane su i zanimljive panel rasprave kao i sponzorirani simpoziji. Tečaj je poslužio kao pravi primjer razmjene novih spoznaja, vještina i primjera dobre prakse u epidemiologiji i srodnim područjima.

Podijeli na društvenim mrežama

Facebook
Twitter
LinkedIn
Logo ustanove

NASTAVNI ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO SPLITSKO-DALMATINSKE ŽUPANIJE

Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.