Aktivnosti u javnozdravstvenom projektu „Pretežno vedro“ održavaju se s ciljem emocionalnog opismenjavanja djece i mladih, u svrhu zaštite i unaprjeđenja njihovog mentalnog zdravlja. Provedbom projekta tijekom 2024. bili su obuhvaćeni učenici šestih razreda iz 31 osnovne škole s područja Županije. U svrhu praćenja efikasnosti provedenih aktivnosti, korišten je upitnik WCSD – skraćena verzija, kao mjera socioemocionalnih kompetencija učenika. Rezultati upravo provedene statističke obrade podataka na 753 uparena upitnika pokazuju da učenici svoje sposobnosti samoprocjenjuju višima nakon sudjelovanja u aktivnostima nego prije sudjelovanja u njima. To je rezultat koji upućuje na korisnost razvijenih alata i ovakav način rada u razvijanju emocionalne pismenosti kod učenika.
Mirela Grbić, prof. defektologije
Mirjam Juginović, mag. psych.
Služba za mentalno zdravlje NZJZ SDŽ
