Search

Zaštitna maska

Briga apsolutno ništa neće promijeniti nego vam samo otežati u pronalasku smislenih rješenja. Kronična zabrinutost vam ne može dati veću kontrolu nad događajima koje je nemoguće kontrolirati – kao što je to COVID-19.
U epidemiji se može organizirati život, ali ne ako svatko od nas ne napravi malu žrtvu na štetu svog komoditeta ili užitka. Ne možemo predvidjeti broj oboljelih i koliko će sve ovo trajati, ali ono što možemo jest dati svoj doprinos.
Najjednostavnije, a ujedno najučinkovitije mjere, su održavanje distance, izbjegavanje fizičkog kontakta i nošenje maski.

Budimo strpljivi i solidarni, to je najmanje što kao članovi društva možemo učiniti.
Važno je shvatiti da se navedene mjere odnose na sve nas, poglavito:
–     za one koje nazoče okupljanjima (sprovodi, svadbe, noćne klubove, sportske priredbe,…),
–    osobe treće životne dobi,
–    osobe sa komorbiditetima
Nosimo maske danas, da ne moramo sutra!

Upute za pravilno postavljanje i skidanje zaštitne makse.

Služba za javno zdravstvo i promicanje zdravlja

Podijeli na društvenim mrežama

Facebook
Twitter
LinkedIn
Logo ustanove

NASTAVNI ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO SPLITSKO-DALMATINSKE ŽUPANIJE

Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.