Search

Projekti Odjela za epidemiologiju i prevenciju ozljeda

Odjel za epidemiologiju i prevenciju ozljeda aktivno provodi tri javnozdravstvena projekta prevencije ozljeđivanja:

1.    „Oprez je COOL!“
∙ javnozdravstveni projekt prevencije prometnih nesreća u mladih vozača
∙ nositelj projekta: Odjel za epidemiologiju i prevenciju ozljeda
∙ partneri u projektu: Odjel za prevenciju PU SD i srednje škole na području SDŽ-a

2.    #SaveKidsLives („Spasimo živote djece u prometu!“)
∙ javnozdravstveni projekt prevencije prometnih nesreća u djece nižih razreda osnovne škole
∙ nositelj projekta: Odjel za epidemiologiju i prevenciju ozljeda
∙ partneri u projektu: Odjel za prevenciju PU SD i osnovne škole na području SDŽ-a

3.    „Nasilje NIJE OK!“
∙ javnozdravstveni projekt prevencije nasilja u učenika nižih razreda osnovne škole
∙ nositelj projekta: Odjel za epidemiologiju i prevenciju ozljeda
∙ partneri u projektu: osnovne škole na području SDŽ-a

Podijeli na društvenim mrežama

Facebook
Twitter
LinkedIn
Logo ustanove

NASTAVNI ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO SPLITSKO-DALMATINSKE ŽUPANIJE

Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.